تبلیغات چیست ؟ هدفمند ترین راه تبلیغاتی
نوشته شده توسط : amir

در تجارت ، ارتقاء هرگونه ارتباطی است که تلاش می کند تا مردم را برای خرید محصولات یا خدمات تحت تأثیر قرار دهد. مشاغل به طور کلی با شناسایی مخاطب هدف و یافتن راه هایی برای ارسال پیام خود به آن مخاطبان ، مارک ، محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کنند.

 

 

در اینجا تعریف کاملی از تبلیغ وجود دارد و نمونه هایی از انواع مختلف تبلیغاتی که مشاغل می توانند از آنها استفاده کنند.

 

 

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک اصطلاح همه گیر است که شامل تمام راه هایی است که یک تجارت می تواند برای افزایش دید محصولات ، خدمات یا مارک تجاری خود تلاش کند. تبلیغ پوستر در ایستگاه اتوبوس نوعی تبلیغ است. بنابراین فروشی است که قیمت یک محصول یا خدمات را برای مدت مشخصی تخفیف می دهد.

 

 

کلمات "تبلیغ" و "تبلیغات" ممکن است به صورت متناوب مورد استفاده قرار گیرند ، اما آنها یکسان نیستند. تبلیغات یک اقدام خاص است که می توانید برای تبلیغ محصول یا خدمات خود انجام دهید. به عبارت دیگر ، این یک نوع تبلیغ است.

 

تبلیغات می تواند به یک تلاش (مانند یک تبلیغ) ، یک مفهوم (مانند کاهش قیمت موقتی) یا یک مورد (مانند یک تی شرت مارک دار) اشاره داشته باشد. در عمل ، تبلیغات معمولاً این اشکال تبلیغاتی را ترکیب می کنند. به عنوان مثال ، یک فروشگاه پوشاک می تواند فروش خود را با شلوار جین برنامه ریزی کند و در یک روزنامه محلی تبلیغ کند تا به مردم اطلاع دهد که فروش در چه زمانی انجام می شود.

 

تبلیغات چگونه کار می کند؟

ارتقاء جنبه اساسی هر تجارت است. بدون حداقل سطح ارتقاء ، یک تجارت نمی تواند مشتری را بدست آورد. بدون مشتری ، فقط زمانی لازم است که تجارت مجبور شود درهای خود را ببندد.

 

در حالی که همه مشاغل نیاز به نوعی تبلیغ دارند ، همه آنها به همان نوع یا همان سطح ارتقاء نیاز ندارند. هیچ دو مشاغل دقیقاً نیازهای تبلیغاتی یکسانی ندارند و تاکتیکها بین صنایع متفاوت است. یک فروشگاه گوشه فقط ممکن است به علامتی احتیاج داشته باشد که می تواند از پیاده رو دید که به مشتریان این امکان را می دهد تا بدانند که تأسیس وجود دارد. ممکن است سایر مشاغل نیاز به سرمایه گذاری در تلاش های فروش مستقیم داشته باشند یا زمان تبلیغات را در یک سرویس پخش مانند Hulu خریداری کنند.

 

مشاغل جدید ممکن است مجبور شوند یک دوره آزمایشی و خطا را تجربه کنند و با سبکهای تبلیغاتی مختلفی را قبل از پیدا کردن مطلبی که برای آنها مناسب است ، پیدا کنند. حتی مشاغل مستقر علاوه بر ادامه تبلیغات سعی شده و واقعی خود ، با استراتژی های تبلیغاتی جدید نیز آزمایش می کنند.

 

 

انواع تبلیغات

در زیر فقط چند نمونه از روش های بی شماری که می توانید تجارت خود را ارتقا دهید. انواع مختلفی از آنها را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید و نترسید که کمی از منطقه راحتی خود استفاده کنید.

 

کلمه دهان

این در نظر بسیاری به عنوان مؤثرترین روش برای ارتقاء مشاغل و مهمتر از همه ، رایگان بودن است. طبق مطالعات Nielsen ، 83٪ از مصرف کنندگان به توصیه های دوستان و خانواده اعتماد می کنند. 1 مشاغل که به طور مداوم مایل بیشتری را برای ارائه خدمات برتر مشتری به دست می آورند بیشترین سود را از کلمه دهان دارند - هرچه مشتریهای خوشحال تری داشته باشید ، احتمال بیشتری وجود دارد. یکی از آنها ذکر خدمات شما به یک دوست یا عضو خانواده است. درخواست فعال درخواست ارجاع یکی از راه هایی است که می توانید فرآیند کلمه دهان را سرعت بخشید.

 

سایت اینترنتی

یک وب سایت با طراحی حرفه ای می تواند یک ابزار تبلیغاتی عالی باشد ، و این امکان را به مشاغل می دهد تا اطلاعات تازه و به روز را در مورد محصولات و خدمات به راحتی ارائه دهند. بیشتر مشاغل حداقل یک صفحه وب ساده با اطلاعات اولیه (آدرس ، ساعت کار ، شماره تلفن و غیره) دارند ، حتی اگر به سختی بتوانند شکل دیگری از تبلیغات مبتنی بر اینترنت انجام دهند.

 

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی نوعی محبوب و ارزان قیمت از تبلیغات تجاری آنلاین است. فیس بوک ، توییتر و یوتیوب می توانند در دستیابی به مشتریان موثر باشند. اگر در ایجاد فیلم مهارت دارید (یا شخصی را می شناسید) ، می توانید تبلیغات ویدیویی محصولات یا خدمات خود را ضبط کرده و در YouTube ارسال کنید. بازاریابی اینفلوئنسر ، که از افراد مشهور و سایر شخصیتهای شناخته شده برای رسیدن به مخاطبان خود بهره می برد ، یکی دیگر از شایع ترین شکل تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

 

آسانسور زمین

این روش تبلیغاتی سریع توسط افراد تجاری مورد استفاده قرار می گیرد تا توضیحی کوتاه در مورد دو یا سه جمله از آنچه در كسب و كار خود انجام می دهد و چگونه محصولات یا خدمات آنها می تواند به مشتریان بالقوه سود برساند ، ارائه دهد. ممکن است یک صاحب مشاغل قبل از مراجعه به یک رویداد شبکه ، یک آسانسور را آماده کند تا آنها بتوانند در یک لحظه توجه کنند.

 

کارت بازرگانی

حتی در عصر دیجیتال ، این شکل چند دهه ارتقاء تجارت همچنان ادامه دارد. در بعضی از کشورها ، تبادل کارت ویزیت یک جنبه اساسی در شبکه و آداب و رسوم کسب و کار باقی مانده است. فراتر از کارتهای ویزیت ، می توان انواع اسناد تجاری را برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرد ، خواه آن را یک عنوان نامه یا مارک تجاری سفارشی کنید.

 

تزئینات وسایل نقلیه (بسته بندی)

بسته بندی ها تبلیغاتی هستند که روی وسایل نقلیه چاپ می شوند. هر کسی که در ترافیک با آن وسیله نقلیه روبرو شود نیز با آگهی روبرو خواهد شد. بسیاری از بسته بندی ها دارای یک آرم تجاری حرفه ای طراحی شده ، یک خط برچسب و اطلاعات تماس هستند. مطالعات نشان می دهد که یک بسته بندی وسیله نقلیه 2.5 برابر توجه را به عنوان یک بیلبورد استاتیک ، الف ایجاد می کند





:: برچسب‌ها: تبلیغات رایگان ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: